Obchodní podmínky

Dodavatel:

Veškeré zboží v tomto elektronickém obchodě dodává firma OFFICE-CENTRUM .s r.o.

 

Cena:

Prodávající prodává za cenu uvedenou v tomto obchodě. Cena je uvedena včetně balného.

 

Dodací lhůty:

Zboží, které je skladem je expedováno nejpozději do 48 hodin po přijetí objednávky při dodání na dobírku, popřípadě neprodleně po obdržení platby při platbách převodem.

 

Způsob dodání:

  • Přepravní služba - nejčastější způsob dodání pro společnosti – právnické a fyzické osoby, úřady a instituce. Cena zboží bude navýšená o dopravné ve výši 165,- Kč bez DPH (200 s DPH). Zboží bude zasláno na zadanou adresu.

Při objednávce převyšující částku 3.000 Kč bez DPH je dopravné zdarma

  • Osobně - zboží si můžete vyzvednout osobně v našem skladě na adrese:


OFFICE CENTRUM, s.r.o.

Českobrodská 53

190 11 Praha 9 - Běchovice

 

Způsob platby:

  • Dobírka - platba při předání zboží Českou poštou nebo přepravní službou.
  • Platba předem - kupující uhradí předem částku na účet dodavateli. Zboží je expedováno ihned po připsání částky na náš účet.
  • Hotově - zboží zaplatíte při odběru zboží v našem skladě.
  • Převodem

 

Ochrana osobních údajů:

Firma OFFICE-CENTRUM s.r.o. se zavazuje, že nepoužije osobní data zákazníka pro komerční nabídku, nemající souvislost s internetovým obchodem, a dále že nebude osobní data zákazníka prodávat, či jinak poskytovat třetím osobám. Na žádost zákazníka budou jeho osobní data vymazána z naší databáze.

Pokyny pro uplatňování reklamací

1. Zásilka dojde poškozená

Při přebírání zásilky věnujte pozornost kontrole stavu obalu.
Zásilku, která je zjevně poškozená, nepřebírejte.

 

Pokud je obal jen mírně poškozen, zásilku přeberte, ale na doklad o převzetí dopište „převzato s výhradou – poškozený obal.“
Pokud je obsah zásilky (zboží) poškozen, aniž by byl porušený obal, informujte neprodleně nejdéle do 3 pracovních dnů po obdržení zásilky naši společnost mailem na logistika@office-centrum.cz nebo telefonicky na tel. 281 865 349.

Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.

2. Nekompletní dodávka, chybná dodávka

Nesrovnalost nám neprodleně sdělte mailem na logistika@office-centrum.cz nebo telefonicky na tel. 281 865 349.

3. Reklamace/oprava zboží záruční/pozáruční

Konzultujte reklamaci/opravu s naší společností na tel. 281 865 349. Naši pracovníci navrhnou způsob řešení.

Pokud bude zboží nutno opravit, vyměnit nebo vrátit, zašlete jej řádně zabalené na adresu:

 

OFFICE CENTRUM, s.r.o.

Českobrodská 53

190 11 Praha 9 - Běchovice


K zásilce přiložte:

  • kopii faktury resp. záručního listu v případě záruční opravy (bez těchto dokladů bude oprava považována za nezáruční), reklamační protokol
  • Zásilka, která dojde bez těchto dokladů, nemůže být zaregistrována jako reklamace a nemůže být v tomto režimu vyřizována.

 

4. Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena v dohodnuté, co nejkratší lhůtě.

Pro obchody uskutečněné v rámci občanského zákoníku je lhůta na vyřízení tímto zákoníkem stanovena.

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou nebo poškozením elektrostatickým výbojem.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních vlivů nebo provozu za extrémně neobvyklých podmínek.